Mai mulți candidați. Mai multe interviuri. Mai mulți angajați
Creează-ți un cont gratuit!vizitatori unici/lună
contribuții ale angajatilor și candidaților
de afișări de pagină lunar
parteneriate cu angajatorii
utilizatori înregistrați pe platformă
Pe Undelucram.md, lunar, peste 650.000 de angajați caută profilurile angajatorilor din Republica Moldova pentru a decide unde se vor angaja?
Candidații petrec cu 36% mai mult timp pe pagina companiilor cu un profil Corporate Premium de employer branding?
88% din candidati apreciază mai mult companiile care își actualizează constant profilul de companie?
90% din candidați consideră foarte important răspunsul companiei la evaluările de pe Undelucram.md?
Contactează-ne ca să înțelegi mai bine ce ți se potrivește chiar dacă nu ai nevoie de employer branding în acest moment!
Conceptul de employer branding se referă la modul în care o companie se diferențiază de alte companii din perspectiva angajaților și a culturii organizaționale.
Employer branding-ul este diferit de brandul companiei și este definit, în esență, de vocea pe care o au angajații companiei. Cu alte cuvinte, o companie are un employer branding cu atât mai puternic cu cât își implică mai mult angajații în procesul de promovare a oportunităților de carieră și cu cât aceștia evanghelizează valorile organizației mai departe.
Deși poate fi rezumat la câteva tactici foarte clare, employer branding-ul este mai mult decât o strategie pentru că ține de cultura organizațională a companiei, de profilul de oameni pe care îi angajează și de transparența pe care este dispusă să și-o asume în comunicare. În esență, însă, elementele cheie de employer branding se referă la:
Dacă ești o companie care gândește strategic și care vrea să investească smart în procesul de recrutare, hai să intrăm în contact.