Descriere job
Sarcini de bază:
• Planificarea, efectuarea, coordonarea și controlul proceselor administrative în secretariat al conducerii companiei;
• Indeplinirea sarcinilor administrative (arhivarea documentelor, comunicari telefonice, inregistrarea corespondentei in registru);
• Responsabil pentru asistență la deservirea delegațiilor pentru clienți și vizitatori, precum și pentru persoanele delegate ale companiei;
• Asistenta la coordonarea transportului și cazării (planificarea si intocmirea ordinelor de deplasare);
• Monitorizarea resurselor/mijloacelor interprinderii (de exemplu: salile de sedinte, panourile informative);
Profil/ Cerințe:
• Studii superioare;
• Experienta profesionala de 1-3 ani intr-un domeniu similar;
• Cunoaşterea limbii române/engleze – obligatoriu, germana va constitui un avantaj;
• Abilități avansate de operare PC (MS Office, Outlook);
• Capacitate de analiză și sinteză, comunicare și spirit de echipă;
• Personalitate energică, flexibilă, rezistentă la stres și deschisă spre noi oportunități profesionale.
Noi oferim:
• Condiţii de muncă la standard european;
• Oportunități de dezvoltare şi promovare profesională.