Descriere job

Sarcini de bază:

•    Planificarea, efectuarea, coordonarea și controlul proceselor administrative în secretariat al conducerii companiei;
•    Indeplinirea sarcinilor administrative (arhivarea documentelor, comunicari telefonice, inregistrarea corespondentei in registru);
•     Responsabil pentru asistență la deservirea delegațiilor pentru clienți și vizitatori, precum și pentru  persoanele delegate ale companiei;
•    Asistenta la coordonarea transportului și cazării (planificarea si intocmirea ordinelor de deplasare);
•    Monitorizarea resurselor/mijloacelor interprinderii (de exemplu: salile de sedinte, panourile informative);

Profil/ Cerințe:
•    Studii superioare;
•    Experienta profesionala de 1-3 ani intr-un domeniu similar;
•    Cunoaşterea limbii române/engleze – obligatoriu, germana va constitui un avantaj; 
•    Abilități avansate de operare PC (MS Office, Outlook);
•    Capacitate de analiză și sinteză, comunicare și spirit de echipă; 
•    Personalitate energică, flexibilă, rezistentă la stres și deschisă spre noi oportunități profesionale. 


Noi oferim:
•    Condiţii de muncă la standard european;
•    Oportunități de dezvoltare şi promovare profesională.